Πολιτική Υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς που έκανε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος soutiselectrics.gr, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Προϋποθέσεις Επιστροφών/Αλλαγών

Για την εκκίνηση της διαδικασίας υπαναχώρησης, πρέπει να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις:

  1. Το αίτημα υπαναχώρησης πρέπει να γνωστοποιηθεί στην εταιρεία μας αποκλειστικά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
  2. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, ούτε και με οποιοδήποτε τρόπο να έχει αλλοιωθεί ή καταστραφεί η εσωτερική συσκευασία του και τα διακριτικά καρτελάκια ή ετικέτες που τυχόν φέρει.
  3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη με προπληρωμένη και ασφαλισμένη αποστολή, μαζί με την απόδειξη αγοράς του και σε κατάλληλη συσκευασία που να προφυλάσσει το προϊόν.

Σημειώνεται ότι για λόγους υγιεινής, τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας δεν αλλάζονται, ούτε είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων για αυτά, εφόσον έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων ή Αλλαγής Προϊόντων

Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας μας είτε μέσω email (info@soutiselectrics.gr) είτε τηλεφωνικά (2310308888) εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να γνωστοποιήσει το αίτημά του για την επιστροφή χρημάτων ή την αλλαγή του προϊόντος. Κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν το οποίο παρέλαβε στη διεύθυνση:

Κατάστημα Soutis G. Electrics
Γεωργίου Παπανδρέου 3 με Μαυροκορδάτου 1
Θεσσαλονίκη, 54 645

Κατά την παραλαβή της επιστροφής από την εταιρία το προϊόν θα περάσει από τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο έτσι ώστε να εγκριθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στον πελάτη ή η αλλαγή του προϊόντος. Η εταιρία μας δεσμεύεται να προχωρήσει στην επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος ή την επαναποστολή νέου, εφόσον έχει εγκριθεί κατόπιν του ποιοτικού ελέγχου, εντός 14 εργασιακών ημερών από την παραλαβή του και να το γνωστοποιήσει στον πελάτη μέσω ενημερωτικού email ή τηλεφωνικής κλήσης.

Διευκρινίζεται ότι σε κάθε περίπτωση, το σύνολο των εξόδων για την επαναφορά της παραγγελίας στην έδρα του Soutis Electrics, καθώς και τυχόν προμήθειες (π.χ. παρακρατημένα έξοδα σε περίπτωση τραπεζικής πληρωμής) επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.